Squadra Tornado

Wielerclub

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Welkom bezoekers!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Welkom bezoekers! op di sep 14, 2010 2:26 am

tom de fietsbom

Admin
Bezoekers mogen hier topics openen of reageren op reeds bestaande topics. Op deze manier kunnen ze hun opmerkingen kwijt over onze ploeg, ons contacteren, hun diensten aanbieden, ...

Je hebt hiervoor geen account nodig. Dit heb je wel nog nodig om de rest van het forum te lezen, vermits dat behouden wordt voor onze leden. Wil je lid worden, dan kan je je steeds registreren waarna we je zullen contacteren. Je kan ook reeds hier je kenbaar maken, dat maakt het makkelijker voor ons om te kijken wie er mee wil lezen.

2 nieuwe ploeg op ma maa 14, 2011 9:52 am

meutte

Gast
beste,

Ik ben sinds kort in leuven komen wonen en ben op zoek nr een ploeg. Kan ik bij jullie terecht?
Peter Mortier
peteremortier@hotmail.com

3 Re: Welkom bezoekers! op ma maa 14, 2011 11:08 am

tom de fietsbom

Admin
Dat hangt er wat vanaf wat je zoal wil doen op de fiets. Wij zijn voornamelijk een groep van toeristen die iets meer de competitie opzoeken, met wedstrijden, cyclo's en tijdens trainingen ook regelmatig wat tempoversnellingen. Als je dat wel wat lijkt raad ik je aan eens te komen meerijden tijdens een toertocht. Bv Parel vh Hageland zaterdag al. Als je hier wat vraagt, melden wij wel waar we gaan rijden.

4 nieuwe renner op wo sep 05, 2012 12:25 am

051BDR

Gast
het is nog vroeg om er nu al over te beginnen misschien, maar voor volgend jaar, is er dan plaats voor nieuwe renners?

wat kost het om lid te worden? zijn er bepaalde koersen die men verwacht wordt te doen om sponsers te plezieren of bepaal je vrij waar je start.

kan op dit moment toeristen koersen uitrijden in het peleton, maar volgend jaar wil ik hoger op dwz meedoen voor top 10 en ik wil ook in de vlaamse cyclos starten.

doe wekelijks +-550km nr men werk te brussel vanuit kersbeek-miskom zowel zomer als winter.

ben 31j

vriendelijke groet

benjamin deleenheer

5 Re: Welkom bezoekers! op wo sep 05, 2012 1:18 am

Damocles_69

051BDR schreef:het is nog vroeg om er nu al over te beginnen misschien, maar voor volgend jaar, is er dan plaats voor nieuwe renners?

wat kost het om lid te worden? zijn er bepaalde koersen die men verwacht wordt te doen om sponsers te plezieren of bepaal je vrij waar je start.

kan op dit moment toeristen koersen uitrijden in het peleton, maar volgend jaar wil ik hoger op dwz meedoen voor top 10 en ik wil ook in de vlaamse cyclos starten.

doe wekelijks +-550km nr men werk te brussel vanuit kersbeek-miskom zowel zomer als winter.

ben 31j

vriendelijke groet

benjamin deleenheer

Zééééééééééééééééér interessant profiel dat je hebt !

6 Re: Welkom bezoekers! op wo sep 05, 2012 1:33 am

La Machine

Damocles_69 schreef:
051BDR schreef:het is nog vroeg om er nu al over te beginnen misschien, maar voor volgend jaar, is er dan plaats voor nieuwe renners?

ben 31j

vriendelijke groet

benjamin deleenheer

Zééééééééééééééééér interessant profiel dat je hebt !

Ik heb reeds een paar keer met hem contact gehad op WT en hij stelde me reeds deze vraag,vandaar dat ik hem heb doorverwezen naar ons forum om zich voor te stellen....hij kan op de winterritten komen meerijden en zich dan eens uitgebreid voorstellen,dat lijkt me een eerste goede stap in de richting:| De bedoeling is toch ergens dat er een meer hechte band onder de leden komt zodat we gezamenlijk wat doelen kunnen uitzetten naar komend seizoen toe:)

7 Re: Welkom bezoekers! op wo sep 05, 2012 3:33 am

tom de fietsbom

Admin
Iemand die erin slaagt om de tekst bovenaan het forum te lezen en dan ook in dit topic dat open is voor iedereen komt posten verdient een kans. Zeker als hij uit de buurt is en een dergelijke motivatie heeft. Aan de kilometers zal het dan wel niet liggen Shocked

Maar idd, trainingen meedoen is 't makkelijkst. Om dan ook ineens wat vragen te beantwoorden:

Er is in principe plaats nu er wat volk weg is gegaan.
Lidgeld = 50 of 75 euro, dat ben ik alweer vergeten. Belangrijker is het kledijpakket, maar dat verschilt ook al naargelang wat je wil. 105 euro voor 't kleinste pakket, als dat nog klopt.
Er zijn geen verplichte koersen, maar 't is natuurlijk leuker als we met wat volk ergens naartoe gaan. Onze sponsors kan het volgens mij vrij weinig schelen wat wij eigenlijk uitsteken Smile Onze budgetten zijn dan ook niet gigantisch.

Dus: kom maar af naar de wintertrainingen, of naar onze schitterende muziekquiz op 27 oktober in Heverlee Cool

8 Re: Welkom bezoekers! op wo sep 05, 2012 7:25 am

lucce

ik sta tom bij.

is het zoals steven en niko zegt, start eens mee (als het kan) in 1 van de nog komende WT wedstrijden.

grtz.

lucce.

http://www.wielertoerist.be/lucce/profiel/?modus=view

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: