Squadra Tornado

Wielerclub

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

club Verama

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 club Verama op zo jan 30, 2011 5:11 am

rob

Gast
Beste,

Ik ben zelf 23jaar en wonende te Tielt Winge.
Ondertussen ben ik een 3tal jaar bezig met het fietsen maar nog nooit in clubverband.
Ik zou graag een club vinden waarmee de kloof naar wedstrijden kleiner word,maw die meer doen dan een "rustig tochtje" op de zondag.
Wat zijn zoal de voorwaarden om bij jullie (als dit uberhaupt mogelijk is  Wink ) lid te worden/lidgeld+geld voor kledij?
Doen jullie groepstochten op vaste tijdstippen?moet je percé in een bond ingeschreven zijn of mag je naar believen een wedstrijd met daglicentie meepikken?(mijn doel is bijvoorbeeld een plaatselijke dorpelingenkoers  Razz )
En als laatste waar is jullie uitvalsbasis ?

Mijn excuses voor deze lastige vragen,maar kan het beter vragen dan ermee blijven rond te lopen in mijne kop.  cherry
Sportieve groeten!

2 Re: club Verama op zo jan 30, 2011 7:22 am

F.Schleck

rob schreef:Beste,

Ik ben zelf 23jaar en wonende te Tielt Winge.
Ondertussen ben ik een 3tal jaar bezig met het fietsen maar nog nooit in clubverband.
Ik zou graag een club vinden waarmee de kloof naar wedstrijden kleiner word,maw die meer doen dan een "rustig tochtje" op de zondag.
Wat zijn zoal de voorwaarden om bij jullie (als dit uberhaupt mogelijk is Wink ) lid te worden/lidgeld+geld voor kledij?
Doen jullie groepstochten op vaste tijdstippen?moet je percé in een bond ingeschreven zijn of mag je naar believen een wedstrijd met daglicentie meepikken?(mijn doel is bijvoorbeeld een plaatselijke dorpelingenkoers Razz )
En als laatste waar is jullie uitvalsbasis ?

Mijn excuses voor deze lastige vragen,maar kan het beter vragen dan ermee blijven rond te lopen in mijne kop. cherry
Sportieve groeten!

Beste Rob,
Leuk dat je ons forum en website hebt gevonden! Wij zijn ondertussen een clubje van 21 man met de bedoeling om wielertoeristenkoersen/cyclo's/toertochten mee te pikken. Met de nadruk op amusement natuurlijk! Maar eens winnen is ook altijd leuk natuurlijk Cool .
Momenteel zijn de "vaste" trainingen op zaterdag morgend om 9u30 vertrekkende in Leuven aan de vaart. Maar op zondag wordt er ook afgesproken en in de week gebeurd dit ook wel eens. In een bond aagesloten zijn, hoeft niet want dit behoort in ons lidgeld. Prijzen ga ik hier niet vermelden maar die zijn heel schappelijk.

Indien je nog intresse hebt, stuur me maar ons maar een mailtje (dit gebeurd automatisch wanneer je je registreert op ons forum). Dan bekijken we het hier intern even.

Sportieven groeten!!

3 Re: club Verama op zo jan 30, 2011 7:48 am

lucce

sta stijn hier ff bij rob.
alles wat je vraagt is mogelijk,na uw registratie zal je blij zijn , met alles wat je leest op ons forum.
bekijk het rustig, beste is , zeker is mee op training te komen op zaterdag.
bij deg. weer is de groep minstens 10 man , tot zelfs nu zat. 22 groot.

lucce.

http://www.wielertoerist.be/lucce/profiel/?modus=view

4 Re: club Verama op zo jan 30, 2011 9:09 am

rob

Gast
Alvast hartelijk dank voor de snelle reactie!
zal er ne keer over slapen Smile
groeten

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Squadra Verama team 2013
» Lidmaatschappij Verama

Permissies van dit forum: