Squadra Tornado

Wielerclub

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tom de fietsbom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Tom de fietsbom op ma mei 02, 2011 12:38 am

pukkie

Gast
Beste , ik ben een 33 j fietsliefhebber uit langdorp en hou van plezier maken op en na het fietsen , ik rij momenteel in een toeriste clubje mee maar dat ligt me ni echt , het gaat een beetje aan de trage kant , ik ben opzoek naar een clubje zoals jullie die er toch meer naar het competitieve gaan ! Ik zou dit jaar nog wat willen traine en mss dit jaar is willen proberen een toeristekoers of 2,3 mee te rijden en volgent jaar dan meer , zou ik even tueel bij jullie terecht kunnen ? mvg Nico pukkie_1978@hotmail.com p.s Tom als je gaat traine en je passeerd op de grote meur in langdorp mag je altijd is stoppen om een kennis making , nr 51

2 Re: Tom de fietsbom op ma mei 02, 2011 1:35 am

lucce

dag nico.

heb je ook een familienaam aub, niet echt van belang hoor.
volgende week hebben we bestuursvergadering,herbekijken we onze budgetten,we sluiten niet uit, dat er nog iemand bij kan, maar deze moet wel een meerwaarde zijn voor onze wedstrijd en cyclo club.

we houden u op de hoogte.

grtz.

lucce.

http://www.wielertoerist.be/lucce/profiel/?modus=view

3 re: tom de fietsbom op ma mei 02, 2011 8:36 am

pukkie

Gast
hey bedankt om je reaktie , mijn naam is nico janssens , tja waarschijnlijk zal dat op deze moment nog niet zo zijn dat ik een echte meerwaarde ben , maar ik ben dagelijks aant traine en ben een teamplayer dus da komt wel in orde , daar twijfel ik ni aan maar je weet dat nooit he , natuurlijk ook te zien wat jullie verwachtingen zijn he van een eventueel nieuw lid ! u mag me altijd contacteren via mail , pukkie_1978@hotmail.com mvg janssens nico

4 nieuw lid op di mei 10, 2011 10:43 am

pukkie

Gast
hey en is er al iets bekend ivm nieuwe ledeb ? mvg janssens nico pukkie_1978@hotmail.com

5 Re: Tom de fietsbom op di mei 10, 2011 10:46 am

F.Schleck

pukkie schreef:hey en is er al iets bekend ivm nieuwe ledeb ? mvg janssens nico [email=pukkie_1978@hotmail.com
[Alleen beheerders zien deze link][/quote[/email]]

Beste Nico,

wij hebben bestuursvergadering nu donderdag en dit is 1 van de agendapunten.. Daarna weten we iets meer.

Met vriendelijke groeten

6 bedankt op di mei 10, 2011 10:58 am

pukkie

Gast
hey alvast bedankt voor je snelle reaktie hopelijk mvg en tot ...

7 Re: Tom de fietsbom op do mei 12, 2011 10:29 pm

F.Schleck

pukkie schreef:hey alvast bedankt voor je snelle reaktie hopelijk mvg en tot ...

Beste Pukkie,

Voor dit jaar hebben we besloten om geen nieuwe leden meer aan te werven.

Wij wensen je nog veel succes bij de zoektocht naar een ploeg.

Met vriendelijke groeten,

Stijn

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Tom de fietsbom

Permissies van dit forum: