Squadra Tornado

Wielerclub

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lidmaatschappij Verama

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 2:13 am

Lesley-A

Gast
Hoi gluiperds,
jullie kennen mij misschien wel vanuit de Playboy of van bij het programma Komen Eten maar velen weten niet dat ik ook een fervent fietser ben. Vermits ik vanaf december woonachtig zal zijn in het Leuvense (Wilsele) vroeg ik mij af of jullie nog een vrouwelijk lid konden gebruiken. Vroeger reed ik competitie bij de meisjes junioren en ik zou die draad terug willen opnemen. Wel geen idee of jullie aangepaste truitjes hebben voor mijn nogal weelderige boezem.

X-jes

Lesley-Ann

2 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 7:14 am

MICH

Lesley-A schreef:Hoi gluiperds,
jullie kennen mij misschien wel vanuit de Playboy of van bij het programma Komen Eten maar velen weten niet dat ik ook een fervent fietser ben. Vermits ik vanaf december woonachtig zal zijn in het Leuvense (Wilsele) vroeg ik mij af of jullie nog een vrouwelijk lid konden gebruiken. Vroeger reed ik competitie bij de meisjes junioren en ik zou die draad terug willen opnemen. Wel geen idee of jullie aangepaste truitjes hebben voor mijn nogal weelderige boezem.

X-jes

Lesley-Ann

Hallo schoonheid,
Een vrouwelijk lid erbij is altijd goed voor de ploeg. De truitjes zullen geen probleem zijn, daar onze coach binnen een jaar of vijf ook met weelderige boezem zal opgescheept zitten, als hij niet op de fiets geraakt. Very Happy
De krachtpatsers onder ons zullen u ook wel duwen wanneer dat zou nodig zijn. ( Ik ben maar een mietje, dus van mij geen geduw verwachten.)
Vanwaar de verhuis van Antwerpen naar Wilsele?
We kijken al uit naar de eerste gezamelijke groepstraining Wink

http://www.wielertoerist.be/Mich/

3 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 8:00 am

Lesley-A

Gast
Hoi stoere Mich,
leuk dat je mij al direct wil opnemen in jullie gezelschap. Als blondine met aanlokkelijke troeven is het niet evident om serieus genomen te worden (toch niet als je deze zin niet dubbelzinnig leest). Het doet mij plezier dat jullie zeer professioneel te werk gaan met zelfs een eigen coach, is dat ook zo een "Kampfschwein" als de huidige bondscoach van de Rode Duivels ? Ik kan mij voorstellen dat velen onder jullie het aangenaam zullen vinden van mij te duwen maar misschien kan dat ook wel wrevel veroorzaken. Ik ben namelijk al sinds jaren gelukkig samen met mijn ventje en die duldt geen handtastelijkheden van andere mannen. Ik heb al op mijn knieën gaan zitten om een aanvraag hier neer te typen (hiervan profiteerde hij trouwens om zelf zijn b(r)oekje te buiten te gaan. Alvast kijk ik uit naar de 1ste gezamenlijke groepstraining, ik volg jullie op de voet en zal de volgende weken de trainingen opdrijven !

Xxx

Lesley-A

4 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 8:29 am

La Machine

That's the spirit: drijf de trainingen al maar wat op:) Van de coach moet je niet al teveel verwachten...tenzij hij echt zijn geplande come-back maakt:lol:...blijft het enkel bij aanmoedigingen vanaf de zijlijn en voorziening van drank in de koers;)

Het afmeten vd concurrentie is ook één van zn sterke troeven....

Btw: wat mogen we ons zo al voorstellen bij jouw vroegere fietsprestaties en wat zijn je doelen op fietsgebied?Toertochten,cyclo's,koers...want tenslotte zijn we een competitief ingesteld clubje...

De groepstrainingen gaan nu stilaan op gang komen vanaf eind oktober,we kijken dus al uit naar een eerste kennismaking...

5 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 8:35 am

lucce

1ste kennismaking in de sauna cheers

http://www.wielertoerist.be/lucce/profiel/?modus=view

6 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 8:43 am

La Machine

lucce schreef:1ste kennismaking in de sauna cheers

T is een fietsclub hé Lucce Rolling Eyes

7 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 9:00 am

Lesley-A

Gast
Hoi Sissy,
ook jij bent net als Mich "gemaskerd" op de foto wat mij wel aanspreekt, ik hou van mysterieuze mannen. De volgende 2 weken heb ik niks op de planning staan dus zal mij toeleggen op wat rustige kilometers te malen hier in de buurt. Vanaf december zal ik dan zo lang mogelijk jullie groep proberen te volgen.

8 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 9:01 am

Lesley-A

Gast
Lucce, stouterik ! Kan er een moderator deze reactie wissen ? Anders gaat mijn ventje niet blij zijn affraid

9 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 9:11 am

Peter S.

Eerste kennismaking op de clubvergadering op 20/10 Lesley-Ann? Daar kan je ook de kledij passen en bestellen Very Happy

10 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 9:19 am

lucce

Lesley-A schreef:Lucce, stouterik ! Kan er een moderator deze reactie wissen ? Anders gaat mijn ventje niet blij zijn affraid

-1

sauna na het sporten, welk herstel is beter Question als het licht nog brand geek

11 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 11:03 pm

lucce

ik denk dat er hier 1ne dringend wa km-ters moet doen om van zijnen testosteron af te geraken Razz

12 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 11:08 pm

MICH

Wat ik wel raar vind is dat de coach hier ni op reageert Very Happy

13 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 11:22 pm

Lesley-A

Gast
Leuk dat jullie mij in jullie midden willen ontvangen liefste Veramaatjes cheers. Ik besprak alles met mijn echtgenoot en die is akkoord dat ik met jullie in zee ga zolang de intieme banden (zoals dat stoute saunavoorstel) maar niet te nauw worden.

14 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 11:33 pm

Stino

Peter S. schreef:Eerste kennismaking op de clubvergadering op 20/10 Lesley-Ann? Daar kan je ook de kledij passen en bestellen Very Happy

Razz

15 Re: Lidmaatschappij Verama op ma okt 15, 2012 11:58 pm

tom de fietsbom

Admin
Lesley-A schreef:een eigen coach, is dat ook zo een "Kampfschwein"?

Een deel van het antwoord blijft inderdaad overeind, maar veel kampfen is er niet meer aan Smile

16 Re: Lidmaatschappij Verama op di okt 16, 2012 3:19 am

Lesley-A

Gast
Bedankt voor jullie massale steun xxxxxxxxx

17 Re: Lidmaatschappij Verama op di okt 16, 2012 4:55 am

MICH

tom de fietsbom schreef:

Een deel van het antwoord blijft inderdaad overeind, maar veel kampfen is er niet meer aan Smile

Twisted Evil

18 Re: Lidmaatschappij Verama op di okt 16, 2012 5:05 am

Damocles_69

MICH schreef:
tom de fietsbom schreef:

Twisted Evil

Wat is dat hier allemaal. Normaal scroll ik nooit zo ver naar beneden op het forum maar met die mail werd mijn aandacht hiernaar toegetrokken Smile

19 Re: Lidmaatschappij Verama op di okt 16, 2012 6:01 am

La Machine

Damocles_69 schreef:
MICH schreef:
tom de fietsbom schreef:

Twisted Evil

Wat is dat hier allemaal. Normaal scroll ik nooit zo ver naar beneden op het forum maar met die mail werd mijn aandacht hiernaar toegetrokken Smile

Haha...de coach is niet in zijn normale doen:lol:zou de fietsmicrobe hem te pakken hebben of een andere:?:pale

20 Re: Lidmaatschappij Verama op di okt 16, 2012 6:17 am

Damocles_69

sissy-biker schreef:Haha...de coach is niet in zijn normale doen:lol:zou de fietsmicrobe hem te pakken hebben of een andere:?:pale

Lesley-A die zich aanbiedt via ons forum, dat lijkt toch nogal tamelijk onwaarschijnlijk te zijn he Very Happy. Als ik morgennamiddag weggeraak op het werk, rijd ik dan nog wel wat ofwel donderdag.

21 Re: Lidmaatschappij Verama op do okt 18, 2012 9:42 am

lucce

olla, je zit bij manneke paul Razz

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Lidmaatschappij Verama
» Squadra Verama team 2013

Permissies van dit forum: